Sep 5, 2011

cara nak dapatkan hadiah bulanan yang lumayan .

Cara ini mudah sahaja.Hanya perlu daftar dan tunggu akhir bulan..kot- kot hangpa bertuah..ker.hadiah yang ditawarkan untuk bulan ini sahaja ialah:


Hadiah bulan Mei 1- (2 keping) Dinar Emas, (2 unit)Ipad2 dan (2 unit)Iphone4s.

jom tengok cara- cara untuk register :
1. Pergi ke laman web ini : klik sini 
2. Korang akan jumpa macam ni kan:
 3. pas tu korang daftar .cari2 butang daftar...tengok kat bawah
 4. selepas itu, akan keluar macam ini:
5.Selepas tulis semua-semua..klik la daftar..nanti hangpa akan dapat profail diri korang..tetapi jangan lupa daftar semula melalui sms plak untuk aktifkan akaun.mudah sahaja kan??nanti hangpa tengok2 la testimoni..ramai yang dah berjaya...
so, apa lagi..daftar la..jom jom....



Share with the world:

1 comment:

  1. husna dah daftar bawah awak. tapi masih tak faham macam mana cara nak menang. boleh terangkan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Beautifully Chaotic