kisah di pagi sabtu

by - July 07, 2012

dengan muka yang mamai,mata malas nak bukak..berjalan lah dengan lemah longlai dengan misi untuk sampai ke dapur.namun langkah ku mati...kerana..


TETIBE!!!!( suspens tak..?) hihihi

wah...OMG OMG..OMG..!!
AGAK AGAK KORANG APA KAH YANG TELAH MEMBUATKAN AKU TERKEJUT?CE TEKA CE TEKA..hihihi.Kalau berjaya aku bagi singgit..lalalala...

kucing aku telah selamat melahirkan 4 ekor anak kucing.minta maaf yer..tak reti pulak nak lukis ank kucing.( belum cukup terror lagi ) kuikui

good job!!!my dear mumu( kucing aku nie namanya MUMU) kuit kan..Alhamdulilah ya Allah..semakin bertambah ceria la rumah aku selepas ini.
tak sabar nak menunggu kepulangan hubby untuk berkongsi kegembiraan ini.

You May Also Like

4 comments

  1. hee, comelnya gambar2 akak buat ni. senyum sorang2 tgk sbb kiut sgt.

    p/s : kak jia, ucapkan tahniah Ety pada kucing akak yaa :D

    ReplyDelete
  2. @Etyohh..my dear.akk baru nk belajar buat doodle nie.ok2..t akk sampaikan..^___________________^

    ReplyDelete
  3. comelnya doodle awak. huhu.. dpt anak kucing baru rupanya. ;)

    ReplyDelete