Jul 16, 2012

Segmen dari Jiakreatifelt: header dulu hingga kini yang terbaik:3 header terbaikk

(claping hands)..
syukur alhamdulilah..semalam telah berakhirnya secara rasminya segmen dari jiakreatifelt:header dulu hingga kini yang terbaikk.
dan kini..tibalah masanya pengumuman para pemenang.Yang tidak berjaya sememangnya..header u olls memang cantik dan punyai kekuatan tersendiri(terima kasih kerana sudi mempertaruhkan header korang..bermula dari perkongsian koleksi header korang)..respect dan terrrharu sangat.^_____________^

okeylah,tanpa berbicara panjang,3 header terbaikk adalah:
ALYNN

DEQLA
FIEZA
CANTIK KAN header diorang ..kan kan..terbaikkk..untuk itu,hadiah yang akan korang dapat ialah : jeng jeng jeng...korang boleh letak di tepi sidebar sebagai award(minta maaf lah banner award ini sgt simple)
http://4.bp.blogspot.com/-trNwtBJgjFM/UANj_URgREI/AAAAAAAAEpE/U8ZvIgTTzg0/s1600/Untitled-1.png
sebagai kesimpulannya,TERIMA KASIH diucapkan kepada para peserta dan pengundi malah kepada sesiapa sahaja yang terlibat secara langsung atau tidak dalam segmen biasa aku ini.^___________^.jasa kalian memang tidak dapat dibalas satu persatu.dan MINTA MAAF di atas kekurangan aku yang sebagai penganjur.ok...lah,thnks semua dan tahniah sekali lagi kepada pemenang.Keep blogging dear semua!!
Share with the world:

14 comments:

  1. hihi.. mekaceh..dah jangka dah pemenang2nya ni.. sbb tgk hari2 keputusan undian..haha..tahniah buat semua pemenang termasok sy..x lupa utk penganjurnya skali... :)

    ReplyDelete
  2. @Deqla manjewHI,cepatnye dear..^^baru nk btau..hihi.terima kasih joined..yer.sy letak awak dlm bloglist sy..^^

    ReplyDelete
  3. Tahniah..ingatkan nak undi..tapi 13,14,15 ain pegi penang. X dapat undi, so..tahniah la ye kepada pemenang..^^

    ReplyDelete
  4. @jia creatifelt
    owh mekaceh byk... nnti deqla masokkan blog awk jugak dlm bloglist deqla k.. :)

    ReplyDelete
  5. waa terharunya . tercalon jugak header sy . thanks jia . thanks pada yg undi :)

    ReplyDelete
  6. thanks kak jia..sorry 2 3 hari ni x on9..x sihat sikit..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Beautifully Chaotic