seharian...spending my time - Jiakreatifelt

Oct 7, 2012

seharian...spending my time

alhamdulilah syukur kepada Ilahi di atas kesempatan dan kekuatan lagi bagi menyiapkan lagi tempahan dari seorang teman blogger saya.Terima kasih kepada Deqla kerana memilih saya untuk mengedit blog awak..Hepi!!!!>________________________<

jom kite melayan hasil kerja saya di bawah yer:

yang ini bahagian atas..dan bersertakan menu tab..
ini pula bahagian isi dan tengah
akhir sekali,yang ini footer..
TEMA PILIHAN:
  1. pink +biru
  2. Header bukan design dari aku.Owner blog sendiri yang punyerr..

syukur sekali lagi akhirnya berjaya jugak siapkan..Dengan harapan pemilik blog suka lah yer..
Hampir seharian saya menghadap untuk mengedit blog ni..tinggal sekejap untuk makan,masak,sembahyang...:P
ok lah,terima kasih semua..
sesiapa yang masih berminat untuk menempah..sila pm saya k..:D

mood:keletihan

10 comments:

  1. wahhhh comel ! blog awk pun comel giloss bila saya msuk je tau :o hehe

    ReplyDelete
  2. oh rupanya jia yg tlg editkan blog kak deqla.hehe

    ReplyDelete
  3. yeahh... hepi sgt... berbaloi2... tq jia!! ada apa2 yg deqla x phm nnti deqla rujuk jia yer.. skng ni yg lain2 deqla tgh nk godek sendri.. :)

    ReplyDelete
  4. cantik nyer belog yang jia buat.....:)

    ReplyDelete
  5. Wuaahhhh , patut lh blog deqla cantik... awk punya pun cantik jugak ! Perghhh , untunglaaa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@templatesyard