Make over blog Kak Betty

by - January 15, 2013


  • Buat sideincome dengan autoblogger
  • Buat sideincome dengan churp2
  • Impian kanak2 ini
  • Design rumah sendiri



  • cun tak blog di atas?

    blog yang berwajah pink ini dimiliki oleh kak Betty.Beliau minta sebuah blog yang nampak girly dan flowerish:)waahh...aku buat je blog ni dah rasa macam dalam bunga-bunga cinta..
    Blog ini adalah business blog..macam-macam produk kecantikan yang dijual.Jom tengok blog beliau sambil tu mane tahu anda berkenan untuk membeli...BLOG KAK BETTY

    You May Also Like

    1 comments