99 kali rindu

by - June 06, 2013

inilah die filem islamik 99 kali rindu

sebenanrnya ia kesinambungan dari Filem 7 petala cinta.dah tengok?
sebenarnya,aku ada buat entry mengenai kesilapan dalam filem 7 petala cinta ini.
V
v
v
v
v
v
v



aku baru je tengok filem 99 kali rindu ni.wah!!aku nak bagi thumbs up kepada pengarah,pelakon dan kepada mereka yang menjayakan filem ini .

jalan cerita agak menarik,skrip yang super duper puitis(kata-kata yang digunakan sangat menyentuh hatiku),tiada sangat babak menyentuh lelaki dan perempuan(ada...tapi tak banyak sangat.insyaALLAH..boleh diperbaiki)

Sekalung tahniah kepada pihak produksi bagi filem ini..semoga ia menjadi titik tolak kepada pengarah2 lain untuk menyebarkan dakwah melalui pembikinan filem. bagi sesiapa yang belum menonton filem nie,jom ajak korang  ..boleh tengok kat sini

http://t.flm2u.com/2013/05/99-kali-rindu.html

You May Also Like

1 comments

  1. hanna dah tgok da.. huhu! romantik giler attar.. suke sgt tgok dy belakon! hihi

    Bedak arab kokuryu! grab it now! ^^
    http://www.farhanabiella.my/2013/06/bedak-arab-kokuryu.html

    ReplyDelete