panda topik panas - Jiakreatifelt

May 22, 2014

panda topik panas

Assalamualaikum wbt..

selamat pagi

aku just nk share dengan korang topik hangat yang berlaku di MALAYSIA ini.
semalam malaysia mendapat kunjungan sepasang panda.
wah!!!Sangat cool la..kan..dah la pnda tu comey.aku tak tahu apa kah kedtangn panda ini dapat mengeratkan kembali hubungan cina-malaysia?erm..no komen.jawapan semuanya ada pada PM kite.

apa2pun..aku tak salahkan panda.jika niat itu baik insyaAllah Allah berkati usaha mereka ..

tetapi jika kedatangan panda ini boleh menambaklan lagi kesusahan rakyat malaysia...baik tak perlulah semue.
..tu.dengar cerita kos nak jaga panda ni sampai mencecah 2.5 juta.Allahhhu...membazir je la kan.kalau duit itu digunakan untuk membantu rakyat yang papa kedana diluar sana jauh lebih baik.wallahua'lam.nak ulas lebih lebih nanti kene kecam.ni hanya luahan ..aku.kalau korang tak setuju xpe..=)

sesuailah dengan pepatah melayu mengatakan"anak panda dihutan disusukan..rakyat jelata mati kelaparan"

Hihihihi...


2 comments:

  1. heheh..
    tunggu saja apa jadi pada panda tu nnti..
    baru sampai sehari tp dh penuh troll pasal panda tue.

    ReplyDelete
  2. tengoklah budget yang disediakan kot..setiap kementerian kan ada budget masing-masing. so kalau diorang ada budget utk itu..sepatutnya tak kacau budget untuk kita heh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@templatesyard