GLA teman setia wanita

by - June 17, 2014

Ramai yang kata :
shaklee ni mahal kan..?
yela produk shaklee ni mahal pada pertama kali beli..dan ia boleh tahan sampai 2 bulan.

terutamanya Gla complex
Gla ni orang kate macam teman rapat wanita la.sebab dari gla je boleh memberi manfaat macam2.Tetap yakinilah Semua itu dengan izinNya jugakkan.Dan Allah suke pada hamba Nya yang berusaha.Dan memberi hasil adalah dari Dia.Tetapi tak salah untuk mencube..dan ramai yang menyakininya.Kalau nak tahu testimoni..boleh pm or whassup aku k.


sebelum itu jom tengok apa lah yang best sangatttt...gla complex ni
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan (bagus utk mereka yg ingin cuba hamil)
  • Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
  • Membantu dalam menangani menopos
  • Kanser (cyst dan fyboid)
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangani eczema/alahan/ulser
  • Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan imuniti tubuh
  • Memperlahankan proses penuaan
  • Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Mengawal kolesterol


dalam 1 botol ni ada 60 biji.Dan boleh tahan selama 2 bulan..:)
bagi sesiapa yang berminat:

sms/whassup aku jia 0139977063

You May Also Like

1 comments

  1. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking sambil cari kawan blogger.. salam perkenalan, salam ceria dari MyCherita

    ReplyDelete