Aug 28, 2014

apa perasaan ?

seronok apabila kite menang sesuatu segmen atau giveaway..rasa nak melompat.even hadiah yang diberikan bukan la tajaan mengerjakan umrah atau melancong 3 hari 2 malam di phuket,sebuah rumah banglo(hurmmm...~macam melampau pulak hadiah2 nya)
namun..apa perasaan bila kite menunggu hadiah yang kite nak itu..tapi tak sampai2 hinggalah ke saat dan detik ini.?
kenapa dan mengapa ?
sebenarnya,bukan lah pertama kali saya kena mcam nie..dah banyak kali(sebenarnya..2 3 kali kot)
saya sengaja buat2 lupa..dan tak pelah saya halalkan je.
tetapi untuk kes ni saya rasa saya perlu berkongsi kepada kalian semua..
pada mulanya,saya tak tahu pun sebenarnya saya menang untuk segmen itu.
dijadikan cerita,sponsor itu sendiri yang pm saya di FB.
seronok rase masa tu dan alhamdulilah.
korang nak tahu tak hadiah apa yang saya akan dapat?
jeng..jeng..jeng..
v
v
v
v
v
v
v
v
topup RM10
Mesti ada yang akan kata..saya ni berkira..RM10 je pun..
hurm..walaupun nilainya nampak kecil..tetapi bukan kah itu sudah menjadi hak kite..yang perlu dituntut.
 yang saya kesalkan,sponsor itu berjanji untuk topupkan kepada saya pada sebelah petang hari yang sama die Pm saya.
dari 15/8/2014 (sponsor pm saya) dan sehingga 28/8/2014(masih senyappp)
saya tunggu ..dan tunggu ...terus menunggu.
pada pendapat saya:sponsor tersebut perlulah maklumkan semula kepada saya jika beliau mempunyai sebarang masalah dan meminta untuk dipertanguhkan pemberian hadiah.
saya bersangka baik..mungkin sponsor ini lebih memerlukan duit..ketika ini .atau mungkin beliau terlampau sibuk sehingga terlupa.
saya pernah pm beliau dan no reply...
saya akan terus menunggu dan bersangka baik
yeay....!!
Share with the world:

8 comments:

  1. mcm sy sis..penah jugak menang GA tp adiahnya nth bile nak smpi..sy buat xtahu je,mls nak kecoh2...

    org sponsor, dia cbuk nak sponsor...tp hakikatnya xblh pn nak sponsor.

    ReplyDelete
  2. heheh.
    dengan adanyer entry ini,
    kompom lepas ni boleh dapat.

    ReplyDelete
  3. pernah jugak...jadi cam nie...tue yg malas nak join giveaway @ ga...biasanya...yg jadi sponsor di kalangan budak2 sekolah...lepas tue tak mampu nak bayar....huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.tetapi apa2 pun ..bersngka baik je la..huhuh

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Designed by Beautifully Chaotic