NAK SENTUH ANJING DENGAN SYARAT...?

by - October 20, 2014

Assalamualaikum wbt.

hai..Apa kabo semua?Saya alhamdulilah sihat.

Baru pagi tadi saya membalas kunjungan blogger dan terjumpa lah 1 blog ini yang menulis tentang 1 program.kalau tak silap saya program tu namanya 
"i want to touch a dog".
nampak macam ...semacam je.
Dalam program tu..ramai yang turut serta dan tidak ketinggalan ada segelintir orang islam turut serta.

Dalam blog itu,Aku melihat gambar-gambar peserta memegang anjing.
jujur,saya merasa geli plus pelik

jika korang nak tengok dan baca lah selanjutnya di sini

P/s:saya tak pandai sangat bab hukum agama ini.Dari kecil lagi saya difahamkan dengan mengatakan haram memegang anjing bagi orang islam.Haiwan untuk orang islam adalah kucing.Manakala haiwan untuk orang kafir adalah anjing.Itu lah pemahaman saya sejak kecil.Maka,setiap kali menemui anjing saya akan berasa geli dan takut.Takut kena samak!


 Ce korang dengar apa yang UAI beritahu.
terima kasih UAI!

You May Also Like

0 comments