SOLAT:KUCING - Jiakreatifelt

Mar 4, 2015

SOLAT:KUCING


teringat kucing sendiri..pun mecam tu.
tapi tak delah letak sejadah utk kucing.
Setiap kali solat ..mesti kucing saya mai duduk kat sejadah dan jilat2 bulu die.
sabau jela~!

apa2pun..kucing memang haiwan yang budget comey.

hihihi..
tapi  memang comel pun kan

8 comments:

  1. haha, saya suka kucing.
    yang saya perasan, kucing juga ada jam biologi nya yang tersendiri.
    dulu, jam 5 pagi saya akan kejutkan kucing saya yang tidur bersama saya bila iktikaf di surau, takut orang kampung tak suka.
    tapi, bila saya terlalu mengantuk sehingga terlepas bunyi jam pagi 5am atau terlupa kunci jam, kucing saya pula yang akan kejutkan saya. yang menariknya, tepat jam 5am pula tu. dah banyak kali juga terjadi macam tu.
    alhamdulillah.
    #blogspot:rawatankanser2013

    ReplyDelete
  2. kucing memang macam tu kak. hihi. comey manje gebu ~ semua ada. XD

    ReplyDelete
  3. Hi ... Terima kasih kerana sudi menyertai Mini Giveaway by Hani Rahman ... Jom tengok senarai peserta plak, sambil sambil blog walking ... SENARAI PESERTA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@templatesyard