SUAMI SWEET BEGINI! - Jiakreatifelt

Aug 9, 2015

SUAMI SWEET BEGINI!



Kisah Hari Itu

AB: Isteri awak ustazah ke?
ADAM CORRIE : Dia bukan ustazah, dia pengawal peribadi saya.
AB : Pengawal peribadi? Kalau pengawal peribadi kenapa pakai tudung labuh macam ustazah.
Adam Corrie: Sebab dia pengawal peribadi saya di dunia lah, dia pakai tudung labuh sebab dia tak nak suami dia tanggung dosa sekali kalau dia tak tutup aurat dengan sempurna.


Mencari ilmu untuk perbaiki diri bukan untuk berdebat dan menunding jari pada orang lain.
Senyum selalu, senyum itu sedekah dan selalu bersangka baik dengan sesuatu perkara.

8 comments:

  1. terbaik ayat suami macam Corrie ni..hiks.. sejuk tengok.. semoga bahagia hingga ke jannahNya.. Alhamdulillah,.. Walaupon dia orang baru, tapi dapat juga didik isterinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.
      kite yg dah lahir2 memang islam..pun blum tentu yakin hebat seprti nie...

      Delete
  2. mendalam maksud disebalik perkataan 'pengawal peribadi' tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@templatesyard