Pernah jumpa orang macam nie?

by - September 14, 2016

Orang yang selalu cari gaduh dengan orang lain ni, diorang ni sebenarnya kurang kasih sayang dan perhatian, dengan cara tu je mungkin diorang akan diberi perhatian.

So kalau ada kawan-kawan korang yang jenis macam tu, abaikan je, nanti dia akan senyap sendiri, kalau dia cari gaduh, pastu kau layan, lagi suka la dia sebab ada orang layan dia. So bila diorang tengah nak cari pasal tu, kau abaikan je.

Tak payah buang masa layan orang macam tu. Buang masa buang tenaga. Baik kau relax je.
Biarkan dia dengan dunia dia. Okay?



You May Also Like

3 comments