APPLY KERJA :SPA - Jiakreatifelt

Feb 8, 2017

APPLY KERJA :SPA


Assalamualaikum wbt

Baru sat ni bukak laman web SPA dengan harapan untuk mencari dan mengupdate permohonan,
Sebelum ini,aku da share pasal sijil matrikulasi dah laku >> SINI
Jadi tak sangka plak ada untuk kelayakan sijil matrikulasi di tepi borang permohonan SPA8i nie,
Dan surpisingnya..siapa dah lengkap dengan keputusan bagi setiap pelajaran tu.
So..eksited sikit nak apply kerja guna sijil matrikulasi nie kan.

Bagi mereka yang grad dari matrik ni ..apa lagi guna peluang ini untuk peningkatan kerjaya korang.Mana tahu ada rezeki untuk dapat kerja yang lebih baik,
InsyaAllah..




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

@templatesyard