Mek Zumbie's July PREOWNED Giveaway!

by - July 12, 2017


Klik banner


Aku dah lama mencari handphone jenama sony,Memandangkan bajet selalu lari maka sampai lanie tak mampu nak milikinya.Hanya pandang kau dari kejauhan..hihi.Uols pun tahu headphone brand ni memang puashati kalau dego muzik.Aku suke dengo lagu kat telinga terus baru lah privacy kan...:)

InsyaALLAH kalau ada rezeki aku tak kemana.

Ok lah..bagi yang join goodluck semua!
Dan terima kasih tuan tanah kerana menganjurkan giveaway yang best nie..



You May Also Like

5 comments

  1. Assalamualaikum jia, selamat hari raya.
    Good luck..")

    ReplyDelete
  2. Goodluck yer !
    Singgah jommm
    http://nonasani.blogspot.my/2017/07/mek-zumbies-july-preowned-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Hai datang singgah sini tengok hadiah mana hang minat. Hahahaha good luck tau :P

    ReplyDelete